Subject: hulgimüüjate kontroll
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Keiu Põderson <[email-masked]>
Date: Mon, 12 Feb 2024 15:02:04 +0200

Saatja: Aivar Pau <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 9. veebruar 2024 14:53
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: hulgimüüjate kontroll

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Seoses selle aruandega:

Siin on hulgimüüjate all kaks huvitavat lauset: „Peatati ajutiselt ühe
hulgimüüja majandustegevus seoses heade turustamistavade (GDP) rikkumisega
kuni tegevuse GDP-ga kooskõlla viimiseni. Ravimiamet lõpetas ühe ravimi
hulgimüüja tegevusloa, sest tegevusloa omaja ei suutnud täita tegevusloa
eelduseks olevaid tingimusi.“

Palun, kas te saakiste neid juhtumeid veidi lähemalt valgustada.

Tervitades
Aivar Pau
Delfi Forte